Logo
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku
ul. Mickiewicza 10, 46-200 Kluczbork
tel.: 77 418 12 70, 77 418 12 31
   
  

Skuteczna komunikacja


Marka osobista - po śladach w sieci…
 
Tematem drugiej części projektu było uświadomienie niedocenianego a bardzo istotnego znaczenia marki osobistej w osiąganiu celów zawodowych, zarządzaniu relacjami z otoczeniem oraz budowaniu roli eksperta w swojej dziedzinie. Uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat sposobów i narzędzi budowania marki osobistej a także, jak dokonać analizy obecności własnej marki i marki szkoły w mediach społecznościowych, pod  względem najczęściej popełnianych błędów oraz właściwego zarządzania wizerunkiem. Nauczyli się samodzielnie planować działania w obszarze komunikacji w social media i dobierać narzędzia do zaplanowanych działań, poznali podstawowe zasady tworzenia atrakcyjnych tekstów oraz videocententu do mediów społecznościowych, jako jeden z ważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Uczestnicy potrafili zastosować je w budowaniu marki osobistej i promocji szkoły. Prowadząca pracowała na dwóch materiałach filmowych nagranych na potrzeby projektu. Polecamy obejrzeć! Warto korzystać z rady profesjonalistów!!!
 




W ramach zadania przeprowadzono warsztaty praktyczne z podniesienia kompetencji komunikacyjnych w mediach społecznościowych z udziałem uczniów i nauczycieli. Warsztaty przeprowadzili specjaliści od komunikacji, mediów społecznościowych i budowania wizerunku.  Uczestnicy poznali podstawowe zasady tworzenia atrakcyjnych tekstów oraz videocententu do mediów społecznościowych, jako jeden z ważniejszych elementów komunikacji. Ćwiczyli umiejętności w zakresie autoprezentacji, budowania pewności siebie, radzeniu sobie ze stresem i tremą w wystąpieniach publicznych i przed kamerą.
Temat warsztatów skoncentrowany był na poznaniu typologii social mediów, tak by dobrać je adekwatnie do planowanych celów marketingowych oraz autoprezentacji do wykorzystania w tworzeniu videocontentu. Uczestnicy wykładu dowiedzieli się więcej o możliwościach marketingowych najważniejszych kanałów w social mediach, ich potencjale w budowaniu marki osobistej i promocji szkoły. 
Uczniowie i nauczyciele nagrali wspólnie materiał promujący innowację pedagogiczną Nowe Media w I LO  w Kluczborku dla internetowej telewizji Ekovision TV. 


 
 

Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie
Powiększenie